شناسهٔ خبر: 42227415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درس عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل می‌چرخد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: درس عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل می‌چرخد تا روز تحقق وعده حق، همچنان ساری و جاری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: درس عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل می چرخد و تا روز تحقق وعده حق جاری خواهد بود و امروزه کم نیستند پیروان نهضت حسینی که در آوردگاه‌ به تاسی از مولایشان بر جاری شدن خون عدالت در رگ‌های خشکیده دنیا، پایمردی می کنند.

او بیان داشت: تمام سختی‌ها را بجان و دل می خرند تا در فردای محشر، که فریادرسی نیست، مولا حسین (ع) خریدارشان باشد و در این میان، می توان از کارمندان به عنوان قشری متعهد، فداکار، پر تلاش و پایبند به درس‌های عاشورا و پیرو مکتب و نهضت امام حسین (ع) یاد کرد.

حسینی افزود:  قطعا یکی از بجا‌ترین و زیباترین مناسباتِ هر ساله در روز شمار ملی ما، مناسبت چهارم شهریور ماه و روز کارمند است، روزی که به نام جمعیتی از خود گذشته، ساعی، خدوم، قانع و همواره در صحنه نام گذاری شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک تصریح کرد: بی شک، قلم در می‌ماند از توصیف و پای ذهن می‌لنگد از بیان ایثار و خدمت صادقانه و بی چشمداشت این خدمت گزاران حماسه ساز که همواره به مولایشان اقتدا نموده و در پی احقاق حق خلق الله می‌کوشند و روز کارمند، یادآور تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنانکه همه همت و تلاششان، گشایش گره از زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. 

انتهای پیام/م


 

 

برچسب‌ها:

نظر شما