شناسهٔ خبر: 42204211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور استاندار خوزستان انجام شد

افتتاح چند پروژه به مناسبت هفته دولت در بندرماهشهر

چند پروژه عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان‌های بندرامام و بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (دوشنبه 3 شهریور) در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در بندرماهشهر و بندرامام، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت توفیق پیدا کردیم در شهرستان بندرماهشهر پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح کنیم.

 

استاندار خوزستان افزود: در حوزه خدمات اجتماعی، بهسازی چندین روستای فاقد دهیار را داشتیم که با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و 900 میلیون تومان به انجام رسید و روستاها با کیفیتی مناسب ترمیم شد و رضایت اهالی را به دنبال داشت.

 

وی به افتتاح دو مدرسه 10 کلاسه و 6 کلاسه کاملا استاندارد و مجهز در بندرامام و شهرک طالقانی اشاره کرد و اذعان داشت: در حوزه سلامت نیز در بندرامام مرکز رادیولوژی، پانسیون و منازل پرشکان و مرکز جامع سلامت به بهره‌برداری رسید.

 

شریعتی تصریح کرد: در بندرماهشهر هم منازل پزشکان و هم مجموعه دانشکده‌ای و آموزش عالی را برای تربیت پرستاران و کاردان‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس‌ها به بهره‌برداری رساندیم که از مهرماه دانشجو پذیرش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه برای انجام این پروژه‌ها بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده است اضافه کرد: کارهای ارزشمندی صورت گرفته و کارهای بسیاری نیز در دست اقدام داریم که امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش برود و به سرانجام برسد.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: علاوه بر آن، حدود 2 هفته پیش پروژه‌های بزرگی را برای شهرستان‌های ماهشهر و بندرامام آغاز کردیم که عمده آنها در حوزه اشتغال بود و امیدواریم با هماهنگی و همراهی مجموعه صنایع بتوانیم پروژه‌ها را طبق برنامه زمان‌بندی انجام دهیم و تحولی در حوزه اشتغال و معیشت شهروندان این شهرستان‌ها ایجاد کنیم.

 

پایان پیام/72

نظر شما