شناسهٔ خبر: 42203862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول اتحادیه دانش آموزی گیلان

حسینیه سیار دانش آموزی در گیلان دایر می شود

لطیفی از برپایی حسینیه سیار دانش آموزی به همت هیئت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز(دوشنبه، ۳ شهریور) در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه عزاداری ابا عبدالله حسین (علیه السلام ) از برپایی حسینیه سیار دانش آموزی در دهه اول محرم خبر داد و گفت: هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) برای ماه محرم تمهیدات لازم برای اجرای ویژه مراسم عزاداری در محل مسقف فراهم کرده بود که لغو شد.



مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و تبعیت از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، این مراسم کنسل شده است، افزود: از این رو با توجه به اهمیت احیای شعائر دینی و بزرگداشت ایام عزای امام حسین(ع)، هیئت انصارالمهدی(عج) تصمیم به اجرای طرح حسینیه به صورت سیار کرده است.



وی اذعان کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با اجرای گروه سرود دانش آموزی و همچنین گروه سرود منادیان بصیرت و مداحی نوگلان حسینی در سطح شهر برگزار می شود.
 

 

لطیفی مراسم «احلی من العسل» را از دیگر برنامه های هیئت انصارالمهدی(عج) دانست و ادامه داد: این مراسم صبح روز چهارشنبه(۵ شهریور) مصادف با ۶ محرم که منتسب به حضرت قاسم(ع) است از شبکه استانی باران پخش می شود.

پایان پیام/165

نظر شما