شناسهٔ خبر: 42203406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان ماندنی شد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با جدایی سعید آذری از این باشگاه مخالفت کرد تا وی در لیگ بیستم نیز مدیریت این باشگاه را برعهده داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در نشست امروز دوشنبه علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز تصمیم بر این شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده‌دار باشد.

آذری پیش از این به باشگاه فولاد خوزستان برنامه‌ای سه ساله ارائه داده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه و البته تأکید مدیرعامل شرکت فولاد برای ادامه همکاری، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی شد تا وی به کارش در اهواز ادامه  دهد.

هواداران سرمایه اصلی فولاد هستند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص گفت:  بهترین هواداران فوتبال کشور، حامیان و مالکان اصلی باشگاه ما هستند، مردم فرهیخته، با شرافت و دلاوری که سال های بسیاری طعم انواع سختی ها را چشیده اند و تنها دلخوشی آنان همین مستطیل سبز و توپ گرد فوتبال است.

وی گفت: اتحاد، انسجام و یکپارچگی فولاد، در تمام ارکان های مختلف باشگاه حول یک محور می چرخید و مدیریت امور فرهنگی و کانون هواداران از آن مستثنی نبود. در جلسات متعدد با تدوین خط مشی برای دلسوزان واقعی فولاد قرار بر آن شد که سیستم باشگاه محوری را به طور شفاف و با قدرت در قلب و ذهن هواداران و مردم عزیز خوزستان جایگزین سیستم های سنتی کنیم.

آذری ضمن تشکر از کانون هواداران این باشگاه گفت: وظیفه خود می دانم از تمامی هواداران و مردم دلاور استان خوزستان تقدیر و تشکر کنم و به آنها نوید می دهم که باشگاه فولاد خوزستان مجدد در مسیری قرار گرفته که می تواند مایه مباهات و ایجاد غرور برای آنها باشد.

وی گفت: مطمئن هستم که در آینده مدیریت کانون هواداران در امور فرهنگی باشگاه، برنامه هایی به مراتب قوی تر و جامع تر برای کمک به ارتقای جایگاه فولاد خوزستان در سطح فوتبال ایران عزیز و قاره پهناور آسیا خواهد داشت.

نظر شما