شناسهٔ خبر: 67349443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

استمرار اسلام در غدیر ضمانت شده است+تصاویر

سردار آبنوش گفت: اهمیت غدیر همسنگ بعثت است؛ همانقدر که خود تولد اسلام مهم و ارزشمند است جایگاه غدیر نیز به همان اندازه می‌باشد؛ پس استمرار اسلام در غدیر ضمانت شده است.

صاحب‌خبر -

قزوین به گزارش بسیج، سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی در جشن تجلیل از سادات سپاه استان قزوین عنوان کرد: اهمیت غدیر همسنگ بعثت است؛ همانقدر که خود تولد اسلام مهم و ارزشمند است جایگاه غدیر نیز به همان اندازه می‌باشد و اسلام اولین و آخرین دینی بود که استمرارش را تقدیم کرد؛ پس استمرار اسلام در غدیر ضمانت شده است.

 آبنوش عنوان کرد: بعثت، غدیر و کربلا هم وزن هستند؛ غدیر اسلام را استمرار داد، کربلا حیاتش را ضامن شد و پدیده انقلاب هم همسنگ غدیر، کربلا و بعثت شده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی بعثت و غدیر را درست تعریف و نمایان کرد و کربلا را هم تفسیر کرد؛ قدر و اندازه جمهوری اسلامی هم قد و وزن بعثت، غدیر و کربلا ست و همه آنها را زنده نمود.

آبنوش ادامه داد: بحث جشن غدیر، صرف شادی، جشن و سرور نیست؛ جشن غدیر در بستر جمهوری اسلامی اجرای غدیر است؛ ما غدیر را به رخ جهان کشیدیم و آن را عملی نمودیم؛ در ۱۴۰۰ سال غدیر فقط حرف بود و آثار عملی نداشت؛ امروز نایب او دنیا را مدیریت می‌کند تا صاحب اصلی آن بیاید.

 نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت تمام کفر را با فرماندهی نایبش به لرزه درآورده و دنیای کفر بقایای خود را با فرماندهی نایبش در خطر می‌بیند؛ امروز حق جلوه گر شده و مرز نمی‌شناسد و رزمنده آزاده یمنی در کنار افغانی، سوریه ای و اروپایی همه یک صدا در بستر غدیر با فرماندهی نایبش یک صدا مطالبه آزادی و حق می‌کنند و غدیر، اسلام را جهانی می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: از کاندیداها که مدعی ولایت و ولایت مداری هستند، می‌خواهیم که ائتلاف کرده و بهترین سرباز مردم و نظام را انتخاب و به نفع او کنار بروند تا مردم راحت‌تر بتوانند تصمیم بگیرند.

آبنوش در پایان عنوان کرد: در این انتخابات بصیرت و آگاهی نقش بسزایی دارد؛ زیرا حکومت داری و اداره جامعه به آسانی نیست که در یک فضای شخصی به آن نگاه کرده و قضاوت می‌کنیم؛ تصمیمی سخت پیش روی ماست و باید با انتخاب آگاهانه و با بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنیم تا نظام و انقلاب دست نامحرم نیفتد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما