شناسهٔ خبر: 4211899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

در ۴ روز نخست طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر انجام شد:

درمان سرپایی یک هزار تن از مسافران نوروزی و نجات جان ۶۰۰ تن از هموطنان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۹ اسفند، ۷۶۰ مورد عملیات و خدمات به مسافران نوروزی ارائه و یک‌هزار و ۱۰۰ تن، سرپایی درمان شدند.

صاحب‌خبر -

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت 9:30 صبح روز 29 اسفند، 760 مورد عملیات و خدمات به مسافران نوروزی ارائه و یک‌هزار و 100 تن، سرپایی درمان شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت 9:30 امروز 29 اسفند، گفت: در این مدت از میان مجموع 760 عملیات و خدمات، 476 مورد عملیات و 284 مورد خدمات بوده و به عیارتی 2 هزار و 700 تن خدمت لازم را دریافت کردند.
وی با اشاره به آسیب‌دیدگی 4 هزار و 500 تن در حوادث 25 تا صبح 29 اسفند، اظهار کرد: بر این اساس امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به 3 هزار تن از مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کرده و موفق به نجات جان 600 تن از هموطنان شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام انتقال٣٨٠ تن از آسیب‌دیدگان به مراکز درمانی، عنوان کرد: بر این اساس یک‌هزار و 100 تن هم سرپایی درمان و یک هزار و 600 تن به صورت اضطراری اسکان داده شده و برای 85 تن عملیات رهاسازی انجام شد.

نظر شما