شناسهٔ خبر: 4205674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در روز سوم طرح امداد و نجات نوروزی صورت گرفت

ارائه 80 خدمت حضوری جاده‌ای و شهری هلال احمر خراسان رضوی

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: 80 خدمت حضوری جاده‌ای و شهری از سوی هلال احمر خراسان رضوی در روز سوم طرح امداد و نجات نوروزی به هموطنان ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار داشت: 46 پایگاه امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در ایام عید نوروز در سطح خراسان رضوی فعال هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به عملکرد این پایگاه‌ها در روز گذشته تاکید کرد: روز گذشته در مجموع هفت حادثه شامل حوادث شهری و جاده‌ای در این استان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در این حوادث 15 حادثه دیده وجود داشته است، گفت: هشت مصدوم این حوادث نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که چهار مصدوم سرپایی بوده‌اند.

بهمن‌آبادی با اشاره به اینکه شهرستان‌های حادثه‌خیز در این روز شامل سبزوار، مشهد، قوچان، تربت حیدریه و بجستان بوده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه در حوادث روز گذشته یک نفر فوت شده است.

وی گفت: همچنین در این روز 80 خدمت حضوری از سوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ارائه شده است.

بهره‌مندی بیش از 5 هزار خودرو از خدمات پست‌های ایمنی هلال احمر خراسان رضوی

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی نیز اظهار داشت: 35 پست ایمنی و سلامت در سطح استان خراسان رضوی در استان خراسان رضوی فعال هستند و به زائران و مسافران نوروزی خدمات خود را ارائه می‌کنند.

اسماعیل شاه‌بیگی گفت: روز گذشته در مجموع 5 هزار و 88 خودرو به این 35 پست در استان مراجعه کردند.

شاه‌بیگی گفت: همچنین 197 مراجعه‌کننده در خیمه‌های نماز این پست‌ها حضور یافتند، 70 نفر نیز به نمایشگاه‌های پست‌ها مراجعه کردند و 715 بروشور آموزشی نیز میان مراجعان توزیع شد.

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: در روز گذشته، 193 نفر نیز به ایستگاه‌های سنجش سلامت و 188 نفر نیز به ایستگاه‌های دوستدار کودک مراجعه داشتند.

شاه‌بیگی خاطرنشان کرد: 736 نقشه راهنمای استان و مشهد نیز در میان مراجعان به پست‌ها توزیع شد و 623 محصول فرهنگی نیز در اختیار مراجعان قرار گرفت.

انتهای پیام/3138/ط/پو3002

نظر شما