شناسهٔ خبر: 42105625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی در گفتگو با دانشجو:

۶۴ هزار داوطلب کنکور‌های ریاضی و انسانی کارت ورود به جلسه دریافت نکردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به کارت‌های ورود به جلسه صادر شده برای داوطلبان کنکور‌های علوم ریاضی و علوم انسانی گفت: ۶۴ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت نکردند.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز برگزاری کنکور‌های علوم ریاضی و علوم انسانی بیان کرد: از یک میلیون و و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه،  ۱۵۵ هزار و ۲۵۰ کارت برای داوطلبان کنکور ریاضی و ۳۵۵ هزار و ۵۸۰ کارت برای داوطلبان کنکور علوم انسانی در سازمان سنجش آموزش کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه برای پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری مجموعا ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ داوطلب تاکنون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب شرکت در کنکور سراسری گروه علوم ریاضی و فنی و ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ داوطلب شرکت در کنکور سراسری گروه علوم انسانی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، از مجموع ۵۱۰ هزار و ۸۳۰ داوطلبی که در کنکور‌های ریاضی و انسانی ثبت‌نام کرده بودند، ۶۴ هزار و ۱۰ داوطلب این کنکور‌ها نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نکردند.
 
گروه آزمایشی کنکور ۹۹ تعداد کارت‌های صادر شده تعداد کارت‌های دریافتی
علوم ریاضی و فنی ۱۵۵ هزار و ۲۵۰ کارت ورود به جلسه ۱۳۵ هزار و ۸۶۱  کارت ورود به جلسه
علوم انسانی ۳۵۵ هزار و ۵۸۰ کارت ورود به جلسه ۳۱۰ هزار و ۹۵۹  کارت ورود به جلسه
مجموع ۵۱۰ هزار و ۸۳۰ کارت ورود به جلسه
۴۴۶ هزار و ۸۲۰ کارت ورود به جلسه

 

نظر شما