شناسهٔ خبر: 42080185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد:

امروز یکی از مهمترین لایه های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در جمع اصحاب رسانه گفت:امروز یکی از مهمترین لایه های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت است، تذکر به رعایت بهداشت شخصی و عمومی و نهی از به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه خود یکی از بالاترین امور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و تعالی اخلاقی جامعه می‌شود، زیرا در این صورت همگان در همه امور یکدیگر را به کار نیک و معروف امر می‌کنند و از منکرات یکدیگر را نهی خواهند کرد.

سرهنگ نکوئی افزود: امروز یکی از مهمترین لایه‌های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت است، تذکر به رعایت بهداشت شخصی و عمومی و نهی از به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه خود یکی از بالاترین امور است.

وی ادامه داد: تمامی امورات مسلمانان بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، از ابتدای اسلام انبیاء برای امر به معروف و نهی از منکر آمدند و وظیفه ما هم ادامه راه انبیا است.

وی گفت:: فضا سازی سطح شهر، تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جلسه ستاد امر به معروف، بازدید از ادارات از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان برگزار می‌شود.


انتهای ییام/

نظر شما