شناسهٔ خبر: 42004018 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بیانیه شدید‌اللحن الوفاق بحرین علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و هیچ کس مشروعیت انجام آن را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ جمعیت الوفاق بحرین امروز، شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هر گونه حرکت به سوی عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به امت است.

در ادامه بیانیه آمده است: این اقدام انحطاط شدید مبانی، اصول تعهدات انسانی، ارزش‌های اسلامی و عرق قومی و خروج از اجماع عرب، بنایی خطرناک برای آینده‌ای ناپایدار و تسلیم کردن کشورهای منطقه به استعماری جدید است که زبانی جز زبان ظلم و توطئه نمی‌شناسد.

جمعیت الوفاق بحرین افزود: ما از کشور برادر، امارات متحده عربی می‌خواهیم که از موضع ناهنجار خود که خلاف اجماع مردم این کشور و ملت‌های اسلامی و عرب است، برگردد.

الوفاق تأکید کرد: حال که رسانه‌های مختلف از بحرین به عنوان کشور بعدی برای دستیابی به توافقی با رژیم صهیونیستی و برای خیانت به قضیه فلسطین نام می‌برند، اعلام می‌کنیم که خیانت به امت و تاراج اولویت اول امت اسلام، یعنی قضیه فلسطین اشغالی و قدس شریف، موضوعی نیست که جایی برای بحث داشته باشد، بلکه این بیان فصل و مرزی بین خیر و شر، بین حاکمیت برخود و سرسپردگی و بین انسانیت و وحشیگری و تروریسم است.

در ادامه بیانیه تأکید شده که این حرکت در جهت تبعیت از صهیونیست‌ها، تنها برای طرفی که برای ارتکاب این جنایت می‌کوشد، تحولی استراتژیک محسوب می‌شود. بحرین و بحرینی به این تحول وقعی نمی‌نهد و برایش معنایی ندارد. این اقدام قبل از آنکه خیانتی به فلسطین و اسلام و عربیت باشد، خیانتی به بحرین است.

الوفاق ادامه داد: هرکه به تبعیت از رژیم غاصب صهیونیستی، این را توافق برای صلح بخواند، کذاب است و سعی بر فریب و استغفال دیگران دارد. هیچ چیزی و نیازی برای توافق، اقدامات و ایجاد هرگونه روابط بین بحرین و رژیم اشغالگر وجود ندارد.

جمعیت الوفاق بحرین تصریح کرد: سوء استفاده از عنوان دروغین صلح آن هم با دشمنی قاتل و غاصب هیچ نفعی و مصلحتی را برای قضیه فلسطین نیز در بر ندارد؛ مطلقاً هیچ محرکی برای حرکت به سوی این اقدامات غیر منطقی و متناقض وجود ندارد؛ اقدامی در تناقض با ساده‌ترین مبانی دین، ​​میهن‌پرستی، بنای کشور، ایجاد ثبات و احترام به ارزش‌های انسانی و صلح جهانی.

جمعیت مزبور افزود: ما در اینجا اعلام می‌کنیم و از مردم عزیزمان در بحرین از تمامی اقشار و طایفه‌های آن خواهانیم که دیدگاه خود مبنی بر رد قاطعانه هرگونه عادی‌سازی روابط در همه اشکال، سطوح و انواع آن را با قاطعیت و بطور تعیین‌کننده به نمایش گذارند. هرگونه دست‌درازی بر این عقیده و گزینه ثابت، نقض آشکار حاکمیت بحرین است و مطلقاً هیچ‌گونه مشروعیتی ندارد.

در پایان بیانیه آمده است: فریادهایمان را بر سر تمامی سازشکاران، عادی‌سازان روابط و توطئه‌کنندگان بالا می‌بریم که شما هیچ‌گونه مشروعیتی برای امضای هیچ‌گونه توافقنامه‌ای که خیانت به بحرین، هویت عربی و اسلامی آن، تاریخ، مواضع و همه اقشار آن باشد را ندارید و مخالفت و مقابله ما با این پروژه شما پایانی ندارد.

انتهای پیام

نظر شما