شناسهٔ خبر: 41963714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

تأمین ۳۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تا پایان سال

مرضیه حافظی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

صاحب‌خبر -

سعید اوحدی امروز بیست و سوم مرداد ماه در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی، آیات و روایات بر موضوع خدمت به جامعه همیشه تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خدمت، توفیق بالایی است که نصیب مسئولان می‌شود، اضافه کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده‌اند.

اوحدی با بیان اینکه در این جایگاه مقدس بنیاد شهید رویکرد ما باید مدیریت جهادی باشد چرا که شهدا جهادی کار کردند، گفت: طی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده‌ایم و اعتقاد ما این است که مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه عقب‌ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: امروز نیز تنها راه عبور از مشکلات با عزت راهی نیست جز تاثی به فرهنگ ایثار و شهادت که باید آن را دنبال  کنیم.

وی با تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت مأموریت اصلی این نهاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم.

اوحدی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند که در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته‌ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بلافاصله بعد از آن آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.


وی با اشاره به تأمین مسکن جامعه ایثارگران و شهدا، عنوان کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی داشته‌ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با درنظر گرفتن ۳۰۰۰ واحد در لرستان فراهم شده که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما