شناسهٔ خبر: 41962538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رشد و توسعه است

اوحدی با اشاره به اهمیت ترویح فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تقویت وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رسیدن به عزت، رشد و توسعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید اوحدی» امروز(23 مرداد) در شورای اداری استان، اظهار داشت: خدمت به مردم و جامعه درسی از مکتب دین و از آموزه های قرآنی است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خدمت به مردم را توفیقی بزرگ برای مسئولان دانست و افزود: مسئولان باید قدر دان این توفیق باشند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز دستاود خون پاک شهیدان و ایثارگران و جانبازان است،  بیان کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده اند.

 

اوحدی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رسیدن به عزت، رشد و توسعه است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه با مسائل مادی نمی‌توان خدمات و رشادت‌های شهدا، جانبازان و خانواده شهدا و… را جبران کرد، گفت: باید با روحیه جهادی به مردم و خانواده معظم شهدا خدمت شود.

 

وی با بیان اینکهطی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده ایم و اعتقاد ما این است مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

 

اوحدی با اشاره به اینکه عقب ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: اگر امروز می‌خواهیم با عزت از مسیر عبور کنیم هیچ راهی غیر از مسیر ایثار و شهادت نیست.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم.

 

وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند.

 

اوحدی خاطرنشان کرد: در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

 

وی بیان کرد: بلافاصله بعد از این آزمون، آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برنامه های بنیاد شهید در حوزه مسکن خبرداد و گفت: طی سال جاری 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تامین می شود.

 

اوحدی اظهار کرد: با تفاهمی که وزیر راه داشته ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با در نظر گرفتن سه هزار واحد در لرستان فراهم شده است

پایان پیام/85

نظر شما