شناسهٔ خبر: 41925482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده ملی وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد، توضیح داد: با خصوصی شدن دو تیم فوتبال پایتخت چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصاً به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرا بورس دنبال می‌کنم.

وی درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی اظهار کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

سلطانی‌فر گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود و هواداران عملاً در اداره آنها سهیم می‌شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید

وی تاکید کرد: اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمدهای محدود فعلی باشیم، مسلماً در آینده گرفتاری‌های عمیق‌تری پیدا می‌کنند.

نظر شما