شناسهٔ خبر: 41916802 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تفاوت پاراسل با شاتل چیست؟

پاراسل و شاتل دو تفریح هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش می باشد. اکثر گردشگرانی که تور کیش را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند این دو تفریح هیجان انگیز را در اولویت قرار می دهند. در این مطلب سعی شده تا به تفاوت های پاراسل و شاتل که از هیجان انگیز ترین و منحصر به فرد ترین تفریحات نه تنها در کیش بلکه در ایران هستند بپردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاراسل و شاتل از تفریح آبی در جزیره کیش به حساب می آیند که همیشه مورد توجه علاقه مندان به هیجان در دل دریا قرار گرفته اند. جهت رزرو تفریحات تخفیف خورده کیش همین الان کلیک کنید. پاراسل نوعی تفریح و ورزش است که توسط یک چتر رنگارنگ، قایق موتوری و طناب انجام می گیرد.

چتر رنگارنگ پاراسل در زمانی که هیجان زده می شوید، حس آرامش را به شما هدیه می دهد و خاطره دلنشینی را برایتان رقم می زند. شما پس از سوار شدن، توسط طنابی که به قایق موتوری متصل شده است کشیده می شوید و با باز شدن چتر بزرگ در هوا به پرواز در خواهید آمد. این حرکت باعث معلق شدن شما در بین دریا و هوا خواهد شد.

پاراسل با سرعت زیادی که قایق موتوری آن را می کشد در هوا اوج گرفته و حس لذت و هیجان پرواز بر روی دریای نیلگون خلیج فارس برای شما رقم می زند. وقتی به بالاترین حد ارتفاع برسید می توانید تمام جزیره کیش را ببینید و از آن بالا دریا را به طور کامل مشاهده نمایید.

اما تفریح شاتل از تفریح پاراسل بسیار متفاوت است. شاتل برخلاف پاراسل به صورت دسته جمعی انجام می شود. افراد با شاتل بر روی موج های دریا سوار می شوند و هیجان را کامل روی دریا حس خواهند کرد. در شاتل نیز مانند پاراسل موتور های تندرو توسط یک طناب افراد به حرکت در می آورند.

شاتل و پاراسل چگونه انجام می شوند؟

شما پس از سوار شدن روی تیوپ های بادی شاتل با اندازه های مختلف، روی آب با سرعت کشیده می شوید و روی موج های دریا حرکت می کنید. تکان های زیادی که این تیوپ روی سطح دریا می خورد، نگرانی را در افراد به خاطر پرت شدن توی آب ایجاد می کند. اما نگران نباشید چون شما با وسایل ایمنی تجهیز شده اید.

در پاراسل امکان استفاده دو نفر از چتر ها وجود دارد اما شاتل را می توانید به صورت جمعی تا 7 نفر استفاده کنید که در کنار عزیزانتان این تفریح دلنشین تر خواهد شد. پاراسل و شاتل هر دو از هیجان بالایی برخوردار هستند که آدرنالین خون شرکت کنندگان را به شدت بالا خواهند برد. اما پاراسل در هنگام هیجان، آرامشی وصف نشدنی را نیز به افراد منتقل خواهد کرد که تنها پس از استفاده از این تفریح متوجه آن خواهید شد. بر خلاف آن شاتل سرتاسر هیجان است و از اول تا آخر سوار شدن روی تیوپ های بادی شما تنها هیجان و استرس را در خود احساس خواهید کرد.

 

قیمت پاراسل کیش با تخفیف امکان پذیر است؟

پاراسل کیش در سایت های مختلف با تخفیفات متنوعی نشان داده می شود که شما می توانید به راحتی از این تخفیفات استفاده کنید. رزرو تفریحات کیش همراه با تخفیف در سایت پرشین هتل موجود است که این امر می تواند سفر شما را فوق العاده لذت بخش کند.  جهت رزرو تفریحات تخفیف خورده کیش شماره 09121208120 در دسترس شما خواهد بود.

چرا شاتل نزد گردشگران محبوب است؟

شاتل کیش از تفریحات بسیار هیجان انگیز ایجاد شده در این جزیره بی نظیر است. دلیل محبوبیت این تفریح فوق العاده شاید هیجان همراه با دوستان و عزیزان باشد که برای اکثر افراد این موضوع اهمیت زیادی دارد. همچنین قیمت مناسب این تفریح نسبت به پاراسل باعث شده است تا گردشگران بیشتری به سمت شاتل کشیده شوند.

شاتل کیش از محبوب ترین تفریحات کیش به حساب می آید که به دلیل استقبال زیاد گردشگران در اکثر ساحل های این جزیره برگزار می شود. همچنین این تفریح در لیست رزرو تفریحات کیش قرار دارد که افراد می توانند بدون مشکلی با کمترین هزینه بلیط را تهیه کنند.

 

 

از چه سایتی رزرو تفریحات کیش همراه با تخفیف انجام دهیم؟

یکی از معتبر ترین و بهترین سایت هایی که شما می توانید برای رزرو تفریحات کیش تخفیف خورده به آن مراجعه کنید، سایت پرشین هتل می باشد. شما با کلیک روی لینک های قرار گرفته در این مطلب می توانید در کمترین زمان و با بهترین قیمت دو تفریح شاتل و پاراسل را از این سایت خریداری کنید. این فرصت را از دست دهید تا سفری بی نظیر را با هزینه ای باور نکردنی برای خود به ارمغان آورید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما