شناسهٔ خبر: 41874637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مطالبه دائمی رسانه‌های گلستان توسعه زیرساخت‌ها باشد

استاندار گلستان گفت: مطالبه دائمی رسانه‌های گلستان توسعه زیرساخت‌ها باشد. استاندار گلستان گفت: مطالبه دائمی رسانه‌های گلستان توسعه زیرساخت‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در مراسم تجلیل از روز خبرنگار اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون خبرنگاران و رسانه‌های استان در میادین مختلف با سربلندی حاضر و عملکرد بسیار خوبی داشتند.
وی ادامه داد: امروز شرایط استفاده از رسانه با گذشته متفاوت است و در گذشته مردم مکتوب اطلاعات را به دست می‌آوردند اما امروز مردم از طریق فضای مجازی و تلفن همراه اخبار و اطلاعات را دریافت می‌کنند.
استاندار گلستان تصریح کرد: امروز انتشار اخبار با سرعت و شدت زیادی در حال انجام است و باید تلاش کنیم اخبار با غنا و ریشه عمیق منتشر شود.
حق‌شناس گفت: عمیق معتقدم خبرنگاران اثرگذار و‌ تصمیم‌ساز هستند و انتظار دارم خبرنگاران با همان مهارتی که دارند گزارش‌ها و‌مطالب دقیق را با سرعت مناسب به مخاطبان منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: انشاالله به محض تغییر شرایط استان به وضعیت سفید مراسم در خور شان خبرنگاران با حضور همه اهالی رسانه برگزار خواهیم کرد و از نزدیک دغدغه‌های این قشر اثرگذار را بررسی می‌کنیم.

استاندار گلستان گفت: همانطور که گوشی و تلفن همراه جای کتاب و آثار مکتوب را نمی‌گیرد فضای مجازی هم مانند فست‌فودها جای غذا را نمی‌گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه همه ما درون یک کشتی که مقیاس ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نشسته‌ایم که تثبیت نظام وظیفه همه ما است، افزود: همه باید به این جمع‌بندی برسیم که اطلاعات و اخبار درست که یقین داریم صحت دارد به مردم برسانیم.

وی ادامه داد: تمام اهالی رسانه باید به نکته مهم اعتقاد داشته باشند که اگر ظرفیت‌های استان و گزارشات درست به دست تصمیم‌گیران استان برسد تک تک خبرنگاران در جایگاه تصمیم‌سازان قرار می‌گیرند.
حق‌شناس افزود: وقتی اطلاعات منتشر شده غلط باشد تصمیم‌ها هم غلط خواهد شد و تصمیم‌ها مبنای کارشناسی نخواهد داشت و جامعه به مشکل خواهد داشت.
استاندار گلستان درباره توسعه زیرساخت‌های استان متذکر شد: توسعه زیرساخت‌ها خون دل می‌خواهد و‌ انتظار داریم‌خبرنگاران همانند همیشه از مسوولان استان و‌ کشور برای توسعه زیرساخت‌ها مطالبه‌گری کنند.
حق‌شناس بیان کرد: مشکلات استان‌ گلستان مشکلات زیرساخت است و وقتی من می‌گویم گلستان مشکلات زیرساخت دارد به من خورده می‌گیرند که این نقد به دولت مربوط می‌شود اما من به این نگاه نمی‌کنم چون مشکلات زیرساخت باید گفته شود تا در مسیر حل مشکل حرکت کرد.
وی اضافه کرد: همه استان‌ها از منافع استانشان دفاع می‌کنند و من اخلاقی و‌ شرعی از استان دفاع می‌کنم اما باید منافع ملی را هم در نظر بگیرم.
استاندار گلستان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید بارها گفته و پیگیری شود و در چند موضوع تمرکز کنیم و آن را به نتیجه برسانیم.

حق‌شناس افزود: همه باید با هم با وحدت نظر مشکلات را مطرح کنیم تا اتفاق خوب رقم بخورد، اختلاف نظر خوب است ولی باید در دو سه موضوع اساسی استان به یک وحدت نظر برسیم تا به نتیجه حاصل شود.

وی ادامه داد: دور از شان مرکز استان است که هنوز مشکل تامین آب دارد، شاید گرگان تنها مرکز استانی است که مشکل حاد و بحران آب دارد، شب که می‌خوابم احساس می‌کنم فردا آب نداریم در حالی که باید 20 سال پیش سد شصتکلاته زده می‌شد تا هم اکنون از بحران آب عبور می‌کردیم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نظر شما