شناسهٔ خبر: 41873435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مازندران مشتاق تر شده است

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، توسعه صنایع کوچک را از جمله ابزارهای تحقق جهش تولید یاد کرد و گفت: واگذاری اراضی صنعتی سال جاری در استان رشد یافت و این نشانه اشتیاق بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

صاحب‌خبر -

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در سال جاری واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان در استان رشد یافته است، افزود: این امر نشانه اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان است.

وی با بیان اینکه ساماندهی زیرساخت ها و توسعه شهرهای صنعتی از جمله برنامه های شرکت به شمار می رود بر لزوم انتقال تجارب بین تولیدکنندگان تاکید کرد و راه نجات اقتصاد کشور را توسعه و رونق تولید بیان کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری روند واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان در استان رشد یافته است.

وی با عنوان اینکه باید از تولید کالاهای ایرانی و داخلی به ویژه در حوزه صنایع کوچک حمایت کرد، نتیجه این اقدام را توسعه شهرک های صنعتی و بهبود فضای اقتصادی ذکر کرد و گفت: باید برای رونق بخشی به تولید تلاش و فعالیت کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سرمایه گذاری صنعتی و خصوصی را سبب فراهم شدن توسعه همه جانبه استان ذکر کرد و گفت: به مناسبت روز صنایع کوچک برنامه هایی از جمله بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرک های صنعتی استان افتتاح می شود.

موسوی از صنایع کوچک به عنوان قلب اقتصاد کشور یاد کرد و تقویت آن را سبب اشتغال زایی و جهش تولید برشمرد.

۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت دارد.

نظر شما