شناسهٔ خبر: 41677987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده کندوان و هراز جمعه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز فردا جمعه مصادف با عید سعید قربان یک‌طرفه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۸ مردادماه در جاده‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز فردا جمعه ۱۰ مردادماه مصادف با عید سعید قربان یک‌طرفه می‌شوند.

 وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ فردا جمعه ۱۰ مردادماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه‌ می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۰ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

نظر شما