شناسهٔ خبر: 68563083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس خوزستان

دلال آلبوشهبازی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس استان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا دولتشاهی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص استقبال از ماه مهر اظهار کرد: پلیس برنامه‌ریزی لازم برای بازگشایی مدارس را انجام داده است و تیم‌های گشت و تیم‌های استقرار و کلانتری‌ها اطراف مدارس را پوشش می‌دهند و در اطراف پرخطر مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خصوص کنترل ترافیک نیز برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس انجام و آمادگی لازم در حوزه انتظامی و ترافیکی ایجاد شده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای ستادی برای اول مهر گفت: اول صبح و ظهر نیروهای ستادی در جاهایی که مشخص می‌شود مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به بسته بودن سامانه سپند برای ثبت‌نام والدین و نگرانی بابت فعالیت سرویس مدارس بیان کرد: باید مشکل مردم در این خصوص حل شود. اینکه نسبت به کشور خیلی خوب عمل کردیم نشان می‌دهد وضعیت کشور خیلی نامطلوب است اما باید تکلیف سرویس مدارس دانش‌آموزان روشن شود.

دولتشاهی گفت: دو هفته فرصت داریم و باید سامانه سپند برای ثبت نام والدین باز شود و رانندگان خودروهایی که می‌خواهند خدمات‌دهی کنند، نیز ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

نظر شما