شناسهٔ خبر: 41626944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حاتمی: سازمان لیگ و فدراسیون باید به ما پاسخگو باشند/ استقلال در زمین حاضر نشد و 3 امتیاز را تقدیمشان کردیم

هافبک پارس جم نسبت به تصمیمات منجر به برگزاری دیدار با استقلال معترض است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بابک حاتمی پس از پایان دیدار تیمش با استقلال در اعتراض به برگزاری این دیدار گفت: آقایانی که در فدراسیون و سازمان لیگ هستند، باید درخصوص تعداد مصدومیت ها پاسخگو باشند. ما تاکنون در لیگ، 12 ، 13 مورد پارگی رباط صلیبی داشته ایم. چرا باید یک روز قبل از مسابقه به ما اعلام کنند که به جم برویم و بازی کنیم؟

حاتمی گفت: استقلالی ها در موعد قبلی به زمین نیامدند و حالا سه امتیاز بازی را به آنها تقدیم کردیم. ساعت 5 صبح پرواز داشتیم و شب قبلش را کامل از دست دادیم. این نوع برنامه ریزی غلط است. الآن خیلی از بازیکن ها مصدوم شده اند و خانواده هایشان از لحاظ مالی دچار مشکل شده اند.

وی افرود: یک روز قبل از بازی به ما اعلام کردند به جم برویم و طبیعتا امکان تهیه ی به موقع بلیط برای کل تیم فراهم نبود و بعضی از بازیکنان ساعت 5 صبح به جم پرواز کردند و شب قبل را به طور کامل از دست دادیم.

حاتمی در خصوص عدم اعتراض تیم پارس به رای کمیته استیناف گفت: تنها باشگاه هایی که زورشان به فدراسیون می رسد، می توانند اعتراض کنند و این اعتراض آنها نیز ثمر دارد.

بازیکن پارس در پایان درخصوص بازی تیمش مقابل استقلال نیز گفت: بازی خوبی بود و ما موقعیت گلزنی داشتیم. طبیعتا این مصدومیت ها و نتیجه ی بازی از دو روز قبل مشخص بود چرا که وضعیت بازیکنان ما خوب نبود و ما استراحت کافی نداشتیم و کل تیم خسته بود.

 

نظر شما