شناسهٔ خبر: 41615799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار هرمزگان در شورای فرهنگ عمومی استان:

رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مصداق بارز فرهنگ عمومی است

استاندار هرمزگان گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مصداق بارز فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که موجب پیشگیری از این بیماری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور فریدون همتی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان، فرهنگ عمومی را یک سرمایه اجتماعی دانست و عنوان کرد: نشاط و شادابی جامعه با بهره مندی از فرهنگ عمومی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: نقش مردم در ارتقا، صیانت، تقویت و ترویج فرهنگ عمومی بسیار مهم و اثرگذار است.

استاندار هرمزگان افزود: در سیاست‌گذاری‌های حوزه فرهنگ عمومی باید به طور دقیق به آداب، نگرش ها، باورها و ارزش های دینی مردم توجه داشته باشیم و این موارد در برنامه‌ریزی‌های فرهنگ عمومی باید بسیار برجسته باشد.

همتی مردم را پایه اصلی فرهنگ عمومی جامعه دانست و بیان داشت: اگر جامعه‌ای از فرهنگ عمومی قوی برخوردار باشد، دیگر بخش‌ها نیز به درستی کار خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مصداق بارز فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که موجب پیشگیری از این بیماری خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مردم توصیه‌های بهداشتی را به عنوان فرهنگ عمومی جامعه رعایت کنند تا با کمک خداوند متعال و با تکیه بر این فرهنگ، ویروس کرونا را شکست دهیم.

نظر شما