شناسهٔ خبر: 41613228 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تغییر سازمان میادین تره‌بار تهران از یک سازمان خدماتی به بازرگانی

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره‌بار به یکی از ارکان اساسی تامین سبد خرید خانواده‌های تهرانی تبدیل شده است، گفت: زمان آن رسیده که این سازمان از یک سازمان اجتماعی خدماتی به یک سازمان اجتماعی بازرگانی ارتقا پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در تحقق این راهبرد به دنبال کسب سود نیست، افزود: منظور از ارتقای سازمان از یک مجموعه خدماتی به یک منظومه بازرگانی به معنای برنامه‌ریزی‌های جامع‌تر و فراگیرتر در زنجیره تامین محصولاتی است که در این مراکز عرضه می‌شوند.

وی رسیدن به این تفکر را ناشی از ضرورت پاسخگویی مطلوب‌تر به مطالبات روزافزون شهروندان و حمایت موثرتر از تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد: با اعتماد کامل به سرمایه انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار برای حرکت گام به گام به سمت و سوی یک سازمان بازرگانی، نیازمند تغییر فرهنگ سازمانی هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، راه‌اندازی نرم‌افزارهای فروش آنلاین محصولات در ۱۳ میدان میوه و تره‌بار را آغاز یک تحول بزرگ و وسیع از سوی این سازمان در مسیر کاهش فاصله تولید تا مصرف دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق کامل این طرح و اتصال آن به مراکز تولید، علاوه بر ارتقا و بهبود کیفیت محصولات، در کاهش نوسانات قیمت و کنترل بازار نیز اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

نظر شما