شناسهٔ خبر: 41607241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ارتقای میادین میوه و تره‌بار از یک سازمان خدماتی به بازرگانی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: زمان آن فرارسیده است که این سازمان از یک سازمان اجتماعی- خدماتی به یک سازمان اجتماعی- بازرگانی ارتقاء یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین در تحقق این راهبرد به دنبال کسب سود نیست، افزود: منظور از ارتقاء سازمان از یک مجموعه خدماتی به یک منظومه بازرگانی به معنای برنامه‌ریزی‌های جامع‌تر و فراگیرتر در زنجیره تامین محصولاتی است که در این مراکز عرضه می‌شوند.

وی رسیدن به این تفکر را ناشی از ضرورت پاسخگویی مطلوب‌تر به مطالبات روزافزون شهروندان و حمایت موثرتر از تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد: با اعتماد کامل به سرمایه انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای حرکت گام به گام به سمت و سوی یک سازمان بازرگانی، نیازمند تغییر فرهنگ سازمانی هستیم. 

براساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ راد راه‌اندازی نرم‌افزارهای فروش آنلاین محصولات در 13 میدان میوه و تره بار را آغاز یک تحول بزرگ و وسیع از سوی این سازمان در مسیر کاهش فاصله تولید تا مصرف دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق کامل این طرح و اتصال آن به مراکز تولید علاوه بر ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات، در کاهش نوسانات قیمت و کنترل بازار نیز اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

نظر شما