شناسهٔ خبر: 41601525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فاز دوم طرح آب‌رسانی آب شرب ۵۵ روستای غیزانیه اهواز را پایدار می‌کند

گروه استان‌ها-استاندار خوزستان گفت: با پایان فاز دوم آبرسانی آب ۵۵ روستا غیزانیه تامین و آب شرب ۳۳ روستای باقی‌مانده نیز با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تا ۴۵ روز آینده پایدار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز سوم آبرسانی در محل غیزانیه اظهار داشت: تامین آب شرب غیزانیه در فاز اول یک ماه پیش به پایان رسید و 33 روستای غیزانیه از آب پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: پس از فاز اول، با توجه به نیاز منطقه فاز دوم آبرسانی نیز آغاز و عملیاتی شد. این فاز به مراحل پایانی رسیده و 10 کیلومتر باقی مانده و 18 کیلومتر از مجموع 28 کیلومتر از صفیره تا نزهه اجرا شده است.

استاندار خوزستان بیان داشت: تا پایان مرداد ماه امیدواریم این 10 کیلومتر نیز به پایان و آب پایدار را به نزهه برسانیم.

وی با اشاره به تامین آب بخش زیادی از روستاهای بخش غیزانیه تصریح کرد: با انجام فاز دوم طرح آبرسانی تعداد 55 روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند.

شریعتی با اشاره به همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در تامین آب شرب منطقه ادامه داد: فاز سوم آبرسانی به بخش با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و بنیاد مستضعفان از امروز شروع شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم ظرف 30 تا 45 روز این فاز سوم آبرسانی نیز به پایان برسد و همه 85 روستای غیزانیه از آب پایدار بهره‌مند شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تا پایان تابستان تمامی روستاها به شرب پایدار دسترسی دارند، گفت: تنها یک روستا به نام مشرفه فاقد خطوط داخل روستاست که کار آن نیز همزمان با فاز سوم انجام می‌شود.

‌انتهای پیام/341/ ز

نظر شما