شناسهٔ خبر: 41593345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شیب ابتلا به کرونا در تهران صعودی است

لاری گفت: شیب ابتلا به کرونا در تهران به سمت بالا حرکت می کند و نیمی از تختهای بستری ویژه توسط بیماران کرونایی پر شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان «سیما سادات لاری» در خصوص آمار افراد مبتلابه کرونا در کشور امروز (یکسنبه 5 مرداد) گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا امروز به 291 هزار و 172 نفر رسیده است.


لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،216 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 15 هزار و 700 نفر رسیده است.


وی گفت: خوشبختانه تاکنون 253 هزار و 213 نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری گفت: استان های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی بیان کرد: 9 شهرستان در استان تهران در وضعیت هشدار قرار دارند و در شهرستانهای تهران، پاکدشت، دماوند و شهریار شاهد شیب تند آمار بستری ها هستیم. 

 

 

 

پایان پیام/55

نظر شما