شناسهٔ خبر: 41591409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای تعطیلی واحدهای صنعتی اشتهارد چه بود؟

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد گفت: هیچ واحد تولیدی در این شهرک به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا تعطیل نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش شایعه ای مبنی بر تعطیلی برخی واحد های صنعتی اشتهارد در فضای مجازی منتشر شد.

مجید ثاقبی، مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد تعطیلی چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا، گفت: هیچ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل ابتلای کارکنان و کارگران آن به کرونا تعطیل نشده است.

او افزود: در حال حاضر واحد‌های تولیدی شهرک بدون هیچ گونه مشکلی در حال فعالیت هستند.

مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان این که تمام دستورالعمل های بهداشتی از سوی واحد‌های صنعتی به کارکنان آموزش داده شده و واحد‌ها در حال فعالیت هستند، گفت: در موج اول کرونا واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد نقش موثری در تولید مواد مورد نیاز کشور در بخش ضدعفونی وگان و پارچه بیمارستانی داشتند.

ثاقبی با بیان این که بزرگترین شرکت تولید کننده ماسک در ایران در شهرک صنعتی اشتهارد بخش زیادی از ماسک مورد نیاز کشور را تولید می‌کند، افزود: ظرفیت جدید تولید ماسک این شرکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از هفته آینده راه اندازی می‌شود.

او با بیان این که با دستور استاندار البرز تسهیل گری قابل توجهی در دریافت مجور‌های لازم برای واحد‌های صنعتی اشتهارد فراهم شده است، گفت: تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد به دنبال نیروی کار هستند.

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان این که در حال حاضر ژل و مواد ضدعفونی برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهرک صنعتی اشتهارد به میزان کافی وجود دارد، افزود: این میزان تولید بیشتر از میزان مورد نیاز استان است و حتی توانایی تامین نیاز‌های استان‌های دیگر نیز وجود دارد.

انتهای خبر/ا.خ

نظر شما