شناسهٔ خبر: 67450915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در لرستان:

دولت «جلیلی» ادامه راه دولت شهید رئیسی خواهد بود

خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در لرستان تأکید کرد: دولت « جلیلی» ادامه راه دولت شهید رئیسی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عسگریان شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه به اعتقاد ما دولت آقای جلیلی، ادامه راه دولت شهید رئیسی است، اظهار داشت: دولت آقای جلیلی به دنبال تثبیت وضعیت جامعه و حرکت به سمت ارتقا و توسعه آن است.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی انسان ساده‌زیستی است، عنوان کرد: آقای جلیلی همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب پای‌کار دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در لرستان با اشاره به اینکه آقای جلیلی نسبت به مسائل امنیتی، اقتصادی و… کشور توانمند است، افزود: ایشان چندین بار طی چند سال گذشته به لرستان آمده‌اند و از صنایع تعطیل استان بازدید کرده‌اند و برای راه‌اندازی آنها راهکار ارائه کرده‌اند.

عسگریان با بیان اینکه در لرستان پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی وجود دارد، گفت: همچنین علی‌رغم وجود منابع آبی زیاد در لرستان، این استان از آنها بهره‌مند نیست، نیاز است که حق آبه لرستان اختصاص یابد و سدهای آن تکمیل و اجرا شوند.

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و تاریخی لرستان و لزوم معرفی آنها، گفت: امیدوارم در صورت رأی آوردن آقای جلیلی این ظرفیت‌های استان موردتوجه قرار گیرند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در لرستان با اشاره به برنامه‌های آقای جلیلی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… گفت: ایشان در حوزه‌های مختلف دارای برنامه و راهکار بوده و به طور حتم از آنها برای توسعه و ارتقای کشور استفاده خواهد شد.

عسگریان در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر «جلیلی» به لرستان، افزود: این سفر در روز سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود.

وی، بیان داشت: آقای جلیلی در روز سه‌شنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در میان هواداران خود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حاضر خواهد شد.

نظر شما