شناسهٔ خبر: 41576793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«ویروس منحوس» قاتل 7 کرمانشاهی دیگر شد/ «کرونا» 424 نفر را به کام مرگ کشاند

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه در 24 ساعت گذشته 7 تن دیگر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار جانباختگان به 424 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹، اظهار داشت: با ثبت ۷ فوتی جدید، تعداد جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۴۲۴ نفر افزایش یافت.

مهدی محمدی ادامه داد: از‌مجموع این ۷ جان باخته، ۴ نفر مربوط به کرمانشاه که تعداد جان باختگان این شهرستان به ۲۴۴ نفر، ۲ نفر مربوط به کنگاور که مجموع جان باختگان این شهرستان به ۱۱ و یک نفر مربوط به گیلانعرب بود که فوت شدگان این شهرستان به ۱۶ نفر رسید.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته تست کرونای ۱۳ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به دو هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان بیان داشت: همچنین طی شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری و ۶۶ نفر ترخیص شدند و هم اکنون ۲۶۸ بیمار بستری می باشند.

همچنین از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون تعداد موارد بستری به نه هزار و ۱۲۰ و جمع بهبود یافتگان نیز به  هشت هزار و ۴۳۵ نفر رسید.

انتهای پیام/ح

نظر شما