شناسهٔ خبر: 41570524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شیراز عنوان کرد

رفع مشکل آب شرب روستای «گردخون» با تعویض لوله کشی

امیری گفت: یکی از مشکل روستای «گردخون» در زمینه کمیت و کیفیت آب شرب است که علت آن شبکه فرسوده لوله کشی قدیمی است و با تعویض لوله کشی رفع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ، «محمدرضا امیری»، در بازدید از روستای «گردخون» گفت: بازدید از این روستا در تداوم بازدیدهای یک سال اخیر فرمانداری شیراز انجام شده است.

فرماندار شیراز افزود: در پی بازدید از روستای «گردخون»، مسائل و مشکلات اهالی این روستا در جلسه فوق‌العاده کمیته توسعه روستایی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز بلافاصله مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بازدید از این روستا، اهالی به ارائه درخواست های فردی خود پرداختند که دستورات لازم برای رفع این مشکلات،  فی المجلس صادر شد.

امیری با اشاره به مشکل روستاها به ویژه روستای «گردخون» در زمینه کمیت و کیفیت آب شرب عنوان کرد: علت این مشکلات کمی و کیفی، عمدتا به دلیل شبکه فرسوده لوله کشی است که بسیار قدیمی هستند.

وی ادامه داد: با درخواست و پیگیری شورا، دهیار و بخشدار موضوع آب شرب روستای «گردخون» را به طور ویژه به آبفای شهری واگذار کرده اند که شخصا این موضوع را دنبال خواهم کرد.

امیری عنوان کرد: حدود هشت کیلومتر از مسیر ۲۰ کیلومتری شبکه فرسوده طی یک سال گذشته در «گردخون» تعویض شده است و فرایند تعویض شبکه آب شرب روستایی تا حل کامل مشکل، همچنان ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در این بازدید جمعی از مسئولین شهرستان از جمله بخشدار مرکزی، مدیران آبفای شیراز، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، بهداشت و راه و شهرسازی حضور داشتند و برخی از معتمدین و اهالی روستای «گردخون» مسائل مربوط به کمبود امکانات بهداشتی، آب شرب، انشعابات آب روستایی، راه و سایر محدودیت ها و مشکلات عدیده روستایی را مطرح کردند.

 

 

 

پایان پیام/664

نظر شما