شناسهٔ خبر: 67779712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی:

مسیر تردد زائران اربعین حسینی به تمرچین با صرف هزینه ۳۰ میلیارد تومانی ایمن‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در حوزه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی مسیر زائران اربعین حسینی به سمت مرز تمرچین تا پایان خرداد سال‌جاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در سطح استان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

ایرج دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و در رابطه با اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در راستای آمادگی برای استقبال از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در حوزه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی مسیر زائران اربعین حسینی به سمت مرز تمرچین تا پایان خرداد سال‌جاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در سطح استان هزینه شده است.

وی افزود: ایجاد روشنایی نقطه‌ای در پنج محور و اجرای ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی جاده‌ای از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نصب چهار کیلومتر نیوجرسی، شانه‌سازی برای جاده‌ها، رفع افتادگی شانه و اصلاح شیروانی در دو هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی به پایان رسیده است.

دست‌نشان ادامه داد: تا پایان خرداد سال‌جاری، پنج کیلومتر گاردریل تعمیر و بیش از هفت هزار تابلو و علائم طول مسیر شست‌وشو شد.

وی تصریح کرد: همچنین با هدف آمادگی برای استقبال از زائران اربعین حسینی دو هزار تابلوی اخطاری انتظامی کامپوزیتی تهیه و نصب شده است.

دست‌نشان یادآور شد: مقرر شده است که در دو هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی خط‌کشی جاده‌ای انجام گیرد.

نظر شما