شناسهٔ خبر: 41517202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست جدید پزشکی قانونی اردبیل معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان اردبیل معرفی شد.

صاحب‌خبر -



در مراسمی که یکم مرداد ماه در سالن اجتماعات دادگستری استان اردبیل و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شد، با تقدیر از زحمات چهار ساله حامد پورعزیز طی حکمی از سوی رئیس پزشکی قانونی کشور علیرضا فرخی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.
سرپرست جدید پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به اینکه همکاری تنگاتنگ پزشکی قانونی استان اردبیل با تشکیلات قضائی سبب شده است تا در اردبیل با کمترین مشکل در حوزه پزشکی قانونی مواجه شویم، اظهار کرد: در دوره جدید مسئولیت در پزشکی قانونی تلاش خواهیم کرد تا با توجه ویژه به بخش‌های مغفول مانده نسبت به توسعه و تجهیز پزشکی قانونی اقدام کنیم.
علیرضا فرخی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با تکیه بر توان داخلی پزشکی قانونی نسبت به تجهیز شهرستان‌ها اقدام  و تجهیزات آزمایشگاهی را در شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.
وی جذب پزشک‌های متخصص را در بدنه پزشکی قانونی از دیگر برنامه‌های مدیریت جدید اعلام کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌هایی که نیاز به نوسازی تجهیزات و امکانات وجود دارد اقدام خواهد شد تا در گستره استانی و شهرستانی مشکلی از بابت ارائه خدمات به مردم وجود نداشته باشد.
سرپرست جدید پزشکی قانونی استان اردبیل همچنین بر حمایت‌های دستگاه قضائی استان اردبیل از پزشکی قانونی تاکید کرد و افزود: ما در این راستا و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم نیازمند پشتیبانی مسئولین قضائی استان هستیم.
به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان اردبیل نیز با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان دادگستری استان اردبیل از پزشکی قانونی اظهار کرد: ما در اردبیل در زمینه‌های مختلف حمایتی تجربه‌های خوبی داشتیم و در این راه هیچگاه پزشکی قانونی را تنها احساس نکردیم.
حامد پورعزیز با ارائه گزارشی از اقدامات چهارساله خود در پزشکی قانونی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در تخصیص اعتبارات مناسب برای تجهیز آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی شهرستان‌ها تقدیر کرد.
در این مراسم که با حضور مهدوی معاون آموزش و پژوهش پزشکی قانونی کشور برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های حامد پورعزیز با اعطای حکمی علیرضا فرخی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.
انتهای پیام

نظر شما