شناسهٔ خبر: 414127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الميادين: گروه هاي مقاومت با هماهنگي کامل عمل مي کنند

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/04/19
00:30:31.12
خبرنگار المیادین با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد اعلام کرد: گروه های مقاومت اسلامی فلسطین با هماهنگی کامل در برابر تجاوزگری اسرائیل ایستاده اند.
احمد شلدان از غزه گزارش داد: فضای حاکم بر غزه اکنون بسیار متشنج است. حملات هوایی اسرائیل همچنان ادامه دارد و از شب گذشته متوقف نشده است. شب گذشته غزه شاهد شدیدترین حملات بود.
خبرنگار این شبکه افزود: حملات موشکی اسرائیل به مناطق نوار غزه ادامه دارد. امروز، مناطقی در رفح و جبالیا هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفت. خبرها حاکی از شهادت یک کودک و زخمی شدن برادر او در منطقه جبالیا در شمال نوار غزه بر اثر این حملات است.
وی افزود: منابع رسمی فلسطینی شمار شهدا را هفتاد و پنج شهید و شمار زخمی ها را نیز بیش از پانصد و سی نفر اعلام کردند که با شهادت این کودک فلسطینی نیز شمار شهداء به هفتاد و شش شهید افزایش یافت.
خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: حملات هوایی اسرائیل بامداد امروز بر خودروهای غیرنظامی متمرکز بود. در یکی از حمله ها خودرویی هدف قرار گرفت که حامل سه تن از نیروهای گردان های قدس بود و در نتیجه هر سه آنها به شهادت رسیدند.
رژیم صهیونیستی پیش از حملات هوایی به شهروندان غیر نظامی غزه هشدار نمی دهد و بدون اخطار و هشدار قبلی به حمله به منازل غیرنظامیان اقدام می کند.
وی افزود: یکی از ابعاد وخیم مربوط به ساکنان نوار غزه وضع اقتصادی ناگوار فلسطینی های ساکن نوار غزه است. فلسطینی ها اکنون منتظر اقدام مقامات مصری برای گشودن گذرگاه رفح هستند تا مجروحان برای مداوا به مصر منتقل شوند.
خبرنگار این شبکه در ادامه درباره حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه گزارش داد: شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی هر چیزی که در غزه حرکت می کرد را هدف قرار می دادند و حتی خبرنگاران نیز هدف حمله قرار می گرفتند. راننده یکی از خبرنگاران در این حملات به شهادت رسید.
وی افزود: اسرائیل تاکنون نتوانسته است نیروهای مقاومت فلسطین را هدف قرار دهد. اسرئیل فقط غیرنظامیان و شهروندان را هدف قرار داده است.
مقاومت نیز به شلیک موشک به مناطق صهیونیست نشین ادامه می دهد. نیروهای مقاومت شب گذشته در شهر الخلیل و غزه توانستند از نزدیک شدن قایق های جنگی اسرائیل به سواحل غزه جلوگیری کنند و این نشان دهنده هماهنگی کامل بین گروه های مقاومت است.
00:35:56.11

نظر شما