شناسهٔ خبر: 41364586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان قزوین:

رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد

رییس کل دادگستری استان قزوین در رابطه با موضوع کارخانه های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات، گفت: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین با حضور رییس کل دادگستری استان، مسئولان قضایی و مدیران استان در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» را در سال ۱۳۹۹ از آحاد مسئولان و مردم مطالبه کردند و با این وصف همه مکلفیم تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار ببندیم.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اذعان کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دارد و با همه تحریم ها و توطئه های دشمن، در استان قزوین که یکی از قطب های صنعتی کشور است هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و بتوانیم شرکت های نیمه فعال را نیز به چرخه تولید بازگردانیم که لازم است در جهت رسیدن به این هدف مهم همه دستگاه ها و نهادها به میدان بیایند.

وی در رابطه با موضوع کارخانه های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات، بیان کرد: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد و در صورت فروش دستگاه ها و ماشین آلات و اموال منقول شرکت و اعیانی به این منظور، خریدار باید متعهد گردد با حفظ کاربری صنعتی این کارخانه، به حیاتش ادامه دهد و طی این مدت مقدمات انتقال کارخانه را با ابزارهای جدید در یکی از شهرک های صنعتی استان قزوین فراهم نماید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما