شناسهٔ خبر: 68695933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش کنعانی به ادعاهای آمریکا و غرب در سالگرد اغتشاشات؛

واژه شرم نزد مقامات برخی کشورها چقدر مظلوم و مهجور است

واکنش کنعانی به ادعاهای آمریکا و غرب در سالگرد اغتشاشات؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس در خصوص ادعاهای آمریکا و برخی کشورها مثل آلمان و هلند و کانادا و استرالیا در سالگرد اغتشاشات نوشت: واژه شرم نزد مقامات برخی کشورها چقدر مظلوم و مهجور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: برخی اگر حرف نزنند، قبل از همه برای خودشان بهتر است زیرا شنوندگان کمتر به آنان پوزخند می‌زنند.

وی افزود: ناقضان حرفه‌ای حقوق بشر، متجاوزان و تحمیل کنندگان جنگ‌های خونین بر سایر کشورها و ملت‌ها، اشغالگران سرزمین‌های دیگر ملت‌ها، عاملین قتل، غارت و آوارگی ملت‌ها در مناطق مختلف جهان، ناقضان حقوق بومیان و رنگین پوست‌ها و قاتلان آنها، اداره کنندگان زندان‌های قرون وسطایی و بی‌نام، اهدا کنندگان بمب‌ها و تسلیحات شیمیایی به رژیم صدام، سرکوب کنندگان معترضان سیاسی و مدنی، حامیان و میزبانان گروه‌های تروریستی و جنایتکار نظیر منافقین و داعش، حامیان رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و اهدا کنندگان بمب‌های ممنوعه به این رژیم برای کشتار جمعی فلسطینیان بهتر است قبل از دست بردن به قلم و یا حرّافی کردن علیه ج. ا. ایران، ابتدا نگاهی به تاریخ بلند جنایات و فهرست سیاه آدم‌کُشی دولت خود بیندازند و سپس درباره حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت ایران صحبت کنند.

واژه شرم نزد مقامات برخی کشورها چقدر مظلوم و مهجور است.

انتهای پیام/

نظر شما