شناسهٔ خبر: 41351084 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹+ جدول

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ اعلام شد. جدول قیمت طلا را در زیر می‌بینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز در چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ اعلام شد. با توجه به نوسانات شدید بازار ارز و سکه بسیاری از مردم می خواهند بدانند که بالاخره برای خرید طلا اقدام کنند یا صبر کنند و قیمت پایین می آید. از طرفی برخی دلالان که میزان زیادی از طلا را نزد خود نگه داشته اند مانع کاهش قیمت ها می شوند تا بتوانند با سوداگری بیشتر از این گرانی ها سود بیشتری کسب کنند. قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز را در چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ در ادامه بخوانید.

 

در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به قیمت طلا در هفته ای که گذشت. قیمت طلا در هفته گذشته شیب صعودی داشت و هر روز شاهد بالارفتن قیمت طلا در بازار تهران بودیم تا جایی که قیمت طلا در آخرین روز هفته یعنی پنجشنبه به بالاترین حد خود رسید و  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار رکورد 966 هزارتومان را زد و به قیمت 966900(نهصد و شصت و شش هزار و نهصد تومان) فروخته شد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار قیمت سکه طلا| امروز چهارشنبه ۲۵ تیر

 

امروز ( ۲۵ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت۱۰ میلیون و۸۲۰ هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۶۸۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

 

او افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۸۰۱ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ یک میلیون و ۱۲ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بذر افشان  تصریح کرد: در حال حاضر حباب سکه یک میلیون  تومان است.

 

دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش داشته است که علت آن را می توان به افزایش ۸ دلاری اونس جهانی وتاثیر افزایش نرخ ارز در بازار دانست.

 
 
شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:
 

نرخ سکه و طلا در  ۲۵ تیر ۹۹
نرخ سکه و طلا در۲۵ تیر ۹۹
محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰.۸۲۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۱۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۴۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۱۵۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۱.۶۸۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک هزار و ۸۰۸ دلار و ۳۰ سنت 
طلای ۱۸ عیار  ۱.۰۱۲.۲۰۰

 

نرخ ارز بین بانکی در ۲۵ تیر؛ نرخ ۲۱ ارز افزایش یافت

 

 بانک مرکزی امروز (چهارشنبه ۲۵ تیر) نرخ ۴۷ ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۱۴ ارز ثابت ماند، همچنین نرخ ۲۱ ارز روند افزایشی داشت و نرخ ۱۲ ارز نیز کاهش پیدا کرد.

 
 

بر این اساس هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت همانند روز‌های گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد و پوند انگلیس نیز به قیمت ۵۲ هزار و ۸۰۸ ریال قیمت گذاری شده است.

 

 

در ادامه جدول نرخ رسمی ۴۷ ارز منتشر شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید:

 

نرخ ارز بین بانکی در ۲۵ تیر؛ نرخ ۲۱ ارز افزایش یافت

نرخ ارز بین بانکی در ۲۵ تیر؛ نرخ ۲۱ ارز افزایش یافت

نظر شما