شناسهٔ خبر: 41306150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد:

معرفی بیش از چهار هزار پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های قزوین/ پرداخت ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۱۰ پرونده در استان قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌ها معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: این تعداد پرونده برای اشتغال هشت هزار و ۱۸۲ نفر بوده که میزان تسهیلات درخواستی آنها در مجموع ۸۰۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات، گفت: تاکنون بانک‌های عامل ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال به مشاغل آسیب دیده استان از کرونا تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

گروسی با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان، گفت: هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

این مسئول اضافه کرد: فرصت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات محدود بوده و تا پایان تیرماه است و باید بانک‌ها تا پایان مردادماه برای پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

نظر شما