شناسهٔ خبر: 41144927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حفظ امنیت نفتکش‌های ایرانی تا ونزوئلا بیانگر اقتدار نیروهای مسلح ایران است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حفظ امنیت نفتکش‌های ایرانی تا رسیدن به مقصد ونزوئلا بیانگر اقتدار و توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز یکشنبه در دیدار با سردار موسی کمالی معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اقتدار و اعتماد از خصوصیات بارز نیروهای مسلح است که همواره جلوه بیشتری پیدا می کند.

وی ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح همواره مایه امید برای علاقه مندان و از طرفی سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفتکش های ایرانی با اقتدار کامل است.

وی با بیان اینکه مردم همواره به نیروهای مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملا در جامعه مشهود است اظهار داشت: نیروهای انتظامی در شهر، روستا، مرزهای کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه ها نیازمند توجه بیشتر است.   

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی استان در مقایسه با سایر استان ها فعالیت بیشتری دارد اما از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتر می باشد چراکه مردم این دیار از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در صحنه بوده اند.

وی بیان کرد: جامعه سالم در گرو داشتن جوانان سالم است، بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی می روند برنامه محوری برای تقویت مهارت افزایی و تعلیم و تربیت داشته باشیم و لرستان در راستای مهارت افزایی با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که دارد سرآمد است.

وی گفت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت ها را کسب کردیم امروزه نیز با توجه به رشد علمی جوانان، باید در دوران سربازی از این ظرفیت ها در شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی استفاده کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در استان لرستان جوانانی وجود دارد که در دوران سربازی از جهت مهارت افزایی، ارتقا فرهنگ دینی و دانش افزایی در سطح عالی برخوردار هستند که می توان با برنامه ریزی از این ظرفیت آنها درسطح نیروهای مسلح بهره گرفت.

نظر شما