شناسهٔ خبر: 41084792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در شمال/ فردا کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فردا بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد که در صورت بروز ترافیک اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: معمولا ترافیک پایانی هر هفته از روز چهارشنبه آغاز می‌شود که بار برگشت مسافران ترافیک جمعه را رقم می‌زند.

وی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است که پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی روز افزایش یابد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه ممنوع بودن تردد ماشین‌های سنگین در محور هراز، افزود: اجرای این محدودیت روز جمعه از ساعت ۶ تا ۲۴ نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: فردا بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد که در صورت بروز ترافیک اجرا می‌شود.

قدمی یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد که درصورت بروز ترافیک به‌صورت مقطعی روز جمعه اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ر

نظر شما