شناسهٔ خبر: 41005526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

ترم تابستان دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ترم تابستان ۹۹ این دانشگاه قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری ترم تابستان گفت: این دانشگاه، مجری برگزاری ترم تابستان ۹۹ در مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی است و در نظر داریم ۸ درس را در این ترم برای دانشجویان برگزار کنیم.

جلیلی فر با بیان اینکه ترم تابستان دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی برگزار می‌شود، اضافه کرد: دانشجویانی که تمایل به شرکت در ترم تابستان دانشگاه را دارند، برای انتخاب واحد باید از طریق سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی https://reg.scu.ac.ir نسبت به انتخاب درس (دروس) مورد تقاضا اقدام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز کرد: دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۶ و ماقبل آن از ۱۴ مرداد و دانشجویان ورودی سال‌های تحصیلی ۹۷ و ۹۸ از ۱۵ مردادماه می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور برای گذراندن ترم تابستان، اقدام کنند.

وی ادامه داد: در ترم تابستان دانشگاه امکان حذف و اضافه درس وجود ندارد و لازم است دانشجویان در انتخاب درس (دروس) دقت داشته باشند. البته با توجه به محدودیت‌هایی که در پذیرش تعداد دانشجو وجود دارد، به محض تکمیل ظرفیت هر درس، روند ثبت نام آن درس متوقف می‌شود.

جلیلی فر خاطرنشان کرد: دانشجویان مجاز هستند تنها ۶ واحد درسی در ترم تابستان اخذ کنند و بدیهی است که واحد‌های مازاد آنان پذیرفته نمی‌شود. البته در صورتی که دانشجویان درس کارآموزی در تابستان جاری اخذ کرده باشند، در سقف واحد‌های ترم تابستان لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد: فیزیک ۱ و ۲، ریاضی ۱ و ۲، فارسی عمومی، زبان انگلیسی عمومی، اندیشه اسلامی ۱ و ۲، دروسی هستند که در ترم تابستان ۹۹ دانشگاه شهید چمران اهواز به دانشجویان ارائه می‌شوند.

نظر شما