شناسهٔ خبر: 40984055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت درخواست یک‌هزار و ۷۸۵بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در شهرستان ملارد

فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۱۷۸۵ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده مشمول دریافت تسهیلات در ۱۴رسته شغلی با مجموع ۴۱۳۶اشتغال در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد روز گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۷۸۵ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده مشمول دریافت تسهیلات در ۱۴رسته شغلی با مجموع ۴۱۳۶اشتغال در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ۲۶۲فقره با اعتباری بالغ بر ۱۰۶میلیارد ریال و ۸۴۹ نفر اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی متولی در سامانه کارا تأیید شده است.

فرماندار ملارد یادآور شد: همچنین ۱۵۲فقره نیز با اعتباری بالغ بر ۶۸میلیارد ریال و ۵۱۶نفر اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

برنجی ادامه داد: ۱۱۰فقره با اعتباری بالغ بر ۱۸۷میلیارد ریال و ۳۳۳نفر اشتغال در نوبت معرفی به بانک هستند.

وی تصریح کرد: در این کارگروه بر لزوم بررسی و تأیید تمامی پرونده‌های ثبت شده در سامانه کارا در اسرع وقت تأکید و مقرر شد علاوه بر اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به واحدهای زیرمجموعه، برای پیگیری و در مواردی اصلاح اطلاعات مندرج در سامانه توسط متقاضیان نتیجه اقدامات به طور مستمر به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ارائه شود.

انتهای پیام/س

نظر شما