شناسهٔ خبر: 40957822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

توافق ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان در استان اصفهان

توافق‌نامه ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان، در آیینی با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ،رئیس کمیته امداد کشور و استاندار اصفهان به امضا رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه این آیین گفت: ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان عزیز کمیته امداد حضرت امام (ره) در این منطقه کلنگ‌زنی شد که این واحدها در کمتر از یک سال مانند سایر طرح‌هایی که داریم، انجام می‌شود.
محمدباقر نوبخت افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) در این زمینه فعال است و سازمان و برنامه و بودجه کشور نیز به نمایندگی از دولت پشتیبانی مالی این کار را برعهده دارد، ان‌شاء‌الله که مبارک باشد.

وی یادآور شد: امروز البته سه هزار واحد مسکونی نیز کلنگ‌زنی شد که برای روستاها بود و اولویت دریافت این واحدها با افراد زیر پوشش کمیته حضرت امام (ره) است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ۲۸ کیلومتر از مسیری که از اصفهان به اردستان ختم می‌شود، به سرعت‌بخشی در ساخت نیاز داشت و ۲۵۰ میلیارد ریال لازم بود که این را هم سازمان برنامه و بودجه تقبل کرد، مشروط بر اینکه مردم عزیز اردستان بتوانند تا هفته دولت از آن استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اقدامات دیگری نیز برای توسعه این شهرستان در نظر گرفتیم که فرماندار اردستان در هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد کرد.
نوبخت همچنین در مورد مطالبات گندم‌کاران و پیمانکاران یادآور شد: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای مطالبات کشاورزانی که در قالب خرید تضمینی گندم خود را به شرکت بازرگانی دولت فروخته بودند، اختصاص دادیم و ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز برای مطالباتی که پیمانکاران در طرح‌های عمرانی مختلف داشتند؛ یعنی ۶۵ هزار میلیارد ریال در این هفته بود که تخصیص هم روز چهارشنبه به خزانه ابلاغ شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ۱۰۷ هزار و ۹۴۰ خانوار با جمعیت بیش از ۲۰۴ هزار نفر را زیر پوشش دارد که ۵۷ درصد سرپرست زن و ۴۳ درصد سرپرست مرد هستند.
 

نظر شما