شناسهٔ خبر: 40957656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مددجویان اصفهان خانه دار می شوند

توافق ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
توافق ساخت این واحد‌های مسکونی که ۱۵۰ مورد آن ویژه اردستان است، شامگاه دیروز جمعه، با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، بین بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رضایی استاندار اصفهان به امضا رسید و عملیات ساخت آن در آیینی نمادین با حضور جمعی از مسئولان کلنگ‌زنی شد.

معاون رئیس جمهوری در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: ساخت این واحدهای مسکونی برای مددجویان عزیز کمیته امداد حضرت امام (ره) کلنگ‌زنی شد که این واحد‌ها در کمتر از یک سال دیگر تکمیل می‌شود.

نوبخت افزود: کمیته امداد حضرت امام(ره) در این زمینه فعال است و سازمان و برنامه و بودجه کشور نیز به نمایندگی از دولت پشتیبانی مالی این کار را برعهده دارد.

وی گفت: امروز البته سه هزار واحد مسکونی نیز کلنگ‌زنی شد که برای روستا‌ها بود و اولویت دریافت این واحد‌ها با افراد زیر پوشش کمیته حضرت امام (ره) است.

معاون رئیس جمهوری افزود: سازمان برنامه و بودجه، اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و سرعت بخشی در ساخت ۲۸ کیلومتر از مسیر اصفهان به اردستان، مشروط بر استفاده مردم اردستان تا هفته دولت از این مسیر را هم تقبل کرد.

نوبخت همچنین در مورد مطالبات گندم‌کاران و پیمانکاران افزود: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای مطالبات کشاورزانی که در قالب خرید تضمینی، گندم خود را به شرکت بازرگانی دولت فروخته بودند، اختصاص دادیم و ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز برای مطالباتی که پیمانکاران در طرح‌های عمرانی مختلف داشتند؛ که جمعا تخصیص ۶۵ هزار میلیارد ریال به خزانه ابلاغ شد.


نظر شما