شناسهٔ خبر: 40954656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جنایات آمریکایی بر هیچ دولت و کشوری پوشیده نیست

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جنایاتی که آمریکا در این چند صد ساله اخیر در دنیا مرتکب شده هیچ دولت و کشوری مرتکب نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که روز جمعه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای احمد آباد وسط برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند بهشتی به تنهایی یک امت و ملت بود و منافقین چشم دیدن او را نداشتند و او را به شهادت رساندند.

وی افزود: اگر بخواهیم به جریان منافقین از ابتدا انقلاب بپردازیم شاهد آن چهره بسیار مزورانه این جریان نفاق هنوز هم در گوشه و کنار کشور هستیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز در کشور سه جریان تلخ و ناگوار را تجربه کرده‌ایم که یکی جریان منافقین که از همان زمان شکل گیری انقلاب به وجود آمد و در همان سال‌های اولیه انقلاب شهدای بزرگی هم‌چون شهید بهشتی را از ما گرفتند.

نوش آبادی بیان کرد: افشاگر اصلی جریان نفاق امام راحل بودند که اجازه ندادند در بدنه نظام رسوخ کنند چرا که منافقین با شعارهای به ظاهر انقلابی که می‌دادند اما در باطن نفاق و دورویی و تزویر بود که در همان نطفه خفته شد.

وی خاطرنشان کرد: جریان تلخی که کشور با آن مواجه شد جریان فتنه در کشور بوده که در همان ردیف جریان نفاق بود اما با یک نقاب دیگری که صدمات زیادی به کشور وارد کرد، به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند جریان فتنه کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریان دیگری که کشور را تهدید می‌کرد جریان نفوذ بود که در برخی از سازمان‌ها نفوذ کردند و بسیاری از اطلاعات محرمانه کشور را به بیگانگان و دشمنان تقدیم کردند و به دنبال اهداف شوم خودشان بودند.

نوش آبادی عنوان کرد: این سه جریان در یک هدف و یک مسئله مشترک هستند و آن نابودی نظام و زمین گیر کردن انقلاب و به بیراهه کشاندن نهضت اسلامی است.

وی یادآور شد: خوشبختانه هر سه جریان به سرانجام نرسید و نتوانستند به هدف خود برسند اما تفکرات این فتنه‌ها هنوز در کشور وجود دارد چرا که حقایقی است که نباید از این گونه فتنه‌ها چشم پوشی کرد.

منتخب مجلس یازدهم  ابراز کرد: کشوری که ماهیت تجاوزگری و خشونت طلبی دارد وقتی می‌بیند جمهوری اسلامی در مقابل جنایت‌هایی که انجام می‌دهد می‌ایستد کشورهایی را بر علیه ما متهم به نقض حقوق بشر می‌کند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: امروز جنایاتی که آمریکا در این چند صد ساله اخیر در دنیا مرتکب شده هیچ دولت و کشوری مرتکب نشده است.

وی عنوان کرد: اگر مسلمانان نبودند خود اروپا در جهل، فقر و وضعیت نابسامانی به سر می‌برد و در اروپا ثابت شده که اولین گروهی که آمدند کتابخانه و دانشگاه تأسیس کردند مسلمانان بوده و حتی سیستم آب سالم و لوله کشی در اروپا را مسلمانان ایجاد کرده‌اند و امروز آمریکا ادعای حقوق بشر می‌کند.

منتخب مجلس یازدهم اعلام کرد: اسلامی که به آحاد بشر آن‌قدر اهمیت و کرامت می‌دهد آیا متهم به ضد حقوق بشر است و بدانیم که جنایت‌های آمریکایی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

نوش آبادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل و دولتمندی است و توانسته در همه زمینه‌ها پیشرفت کند.

وی افزود: ماهیت رژیم غاصب آمریکا که موجود نامشروح آن اسرائیل بوده برهمه دنیا مشخص است که آمده و حقوق مسلمانان را در فلسطین ضایع و خودش را مدعی این سرزمین می‌داند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قدرت دفاعی، نظامی، موشکی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نبود شاید امروز ایرانی این چنینی و با عظمت وجود نداشت و باعث افتخار است در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و این نظام برخواسته از آموزه‌های قرآنی است.

نوش آبادی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت‌های که در کشور است استفاده کنیم و قوی باشیم.

وی در پایان گفت: اینکه می‌گوئیم باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم چرا که راهی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل زیادی خواهی آمریکایی‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما