شناسهٔ خبر: 40950653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وقوع ۲ تصادف در محورهای سمنان/ مصدومان با بالگرد اورژانس منتقل شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف در محورهای این استان خبر داد و گفت: این حوادث چهار مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در کیلومتر ۴۷ محور سمنان- دامغان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشته است.

وی زمان وقوع این سانحه رانندگی را ساعت ۹:۰۷ صبح امروز و زمان پایان عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را ساعت ۱۰:۱۳ امروز اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تعداد حادثه‌دیدگان این تصادف چهار نفر بوده است، افزود: دو مصدوم این سانحه توسط بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی با بیان اینکه این سانحه رانندگی فوتی نداشت، ادامه داد: پایگاه عامل در این عملیات پایگاه امداد و نجات آهوان بوده است، اضافه کرد: علی پهلوانی، سیدمحمدامین زرگر و محمد دربانی ازجمله عوامل امدادرسانی جمعیت هلال احمر در این حادثه بوده‌اند.

واژگونی پراید در محور سبزوار- میامی با ۲ مصدوم

وی همچنین از وقوع سانحه دیگری در کیلومتر ۱۴۵ محور سبزوار- میامی خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان زمان وقوع این سانحه رانندگی را ساعت ۷:۵۰ امروز دانست و عنوان کرد: ساعت ۸:۴۰ امروز عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به اتمام رسید.

محمدخانی تعداد مصدومان این سانحه رانندگی را دو نفر اعلام کرد و گفت: این حادثه فوتی نداشت و مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی پایگاه عامل در این عملیات امدادرسانی را پایگاه امداد و نجات میاندشت دانست و خاطرنشان کرد: رضا عامری، عماد کلانتری و سیدسبحان عرب ازجمله عوامل امدادرسانی در این سانحه رانندگی بوده‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما