شناسهٔ خبر: 40949468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دام سیاست‌بازی عامل گرانی و تورم در جامعه

امام جمعه سمیرم گفت: بعضی وقت‌ها دام سیاست بازی برخی مسؤولان را فرا گرفته و از مسائل استان و شهرستان غفلت ‏می‌کنند و این باعث گرانی و تورم در جامعه و نارضایتی مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیف‌الله دهقانی ظهر امروز در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه سمیرم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: بعضی از افراد می‌توانند ابزار سعادت خود و دیگران شوند و آن‌ها را به عبودیت و بندگی خدا دعوت کنند.

امام جمعه سمیرم افزود: امام خمینی (ره) با توجه به مظلومیت شهید بهشتی لقب شهید مظلوم به ایشان داد، همان شخصیتی که گفت ما شیفته خدمت به مردم هستیم نه جایگاه داشتن که این سخن وی باید درسی برای همه مسؤولان باشد.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد: امروز فکر شهید بهشتی زنده شده و با اقدامات ریاست قوه قضائیه در جامعه اجرا می‌شود که باعث شده روحیه ‏ناامیدی و یأس در جامعه از بین برود و امروز قوه قضائیه در جایگاهی قرار گرفته که حتی کسی که سال‌ها در بدنه قوه قضائیه رسوخ می‌کند، گرفتار عدالت قوه قضائیه می‌شود و به ذلت محاکمه می‌شود که این عظمت نظام اسلامی است.

دهقانی تصریح کرد: امروزه قوه قضائیه اگر در بدنه خودش هم موریانه‌ای پیدا شود، مبارزه می‌کند و این افتخار یک نظام است و امروز درخواست قوه قضائیه از تک تک امت، نظارت و گزارش دادن از روی مدرک و سند است.

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: نظارت رکن اصلی جامعه انسانی و الهی است و باید افراد اغتشاش‌گر و مفسد و اختلاس‌گر به قوه قضائیه ‏ معرفی شود و وظیفه تک تک افراد، نظارت و گزارش دادن و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در پایان عنوان کرد: مسؤولان استان و کشور باید برنامه‌ای برای صنعت و جهش تولید داشته باشند؛ بعضی وقت‌ها دام سیاست بازی برخی مسؤولان را فرا گرفته و از مسائل استان و شهرستان غفلت ‏می‌کنند و این باعث گرانی و تورم در جامعه و نارضایتی مردم می‌شود.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ک۲۰/

نظر شما