شناسهٔ خبر: 68111134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در بازدید وزیر کشور از موکب شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز مطرح شد؛

اقدامات شهرداری شیراز مورد تقدیر مسؤولان استانی خوزستان و محور مرزی است

در بازدید وزیر کشور از موکب شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز مطرح شد؛ وزیر کشور در جریان بازدید از روند تردد زوار در مرز شلمچه و خدمات‌رسانی به آن‌ها، از موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز بازدید و عملکرد آن را مثبت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی با حضور در مرز شلمچه از روند تردد زوار و خدمات‌رسانی به آن‌ها بازدید کرد.

وزیر کشور و هیأت‌همراه در جریان این بازدید که جمعی از مسئولان استان خوزستان و محور مرزی نیز حضور داشتند، از موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز بازدید کردند.

به گفته وی؛ اقدامات شهرداری شیراز خوشبختانه مورد تقدیر مسؤولان استانی خوزستان و محور مرزی است.

وحیدی که عملکرد شهرداری شیراز را در مرز شلمچه مثبت خواند، ابراز امیدواری کرد تا این توفیق حاصل شود که شهرداری شیراز سال به سال عملکرد بهتر و قوی‌تری داشته باشد.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این بازدید در خصوص وضعیت فعلی و میزان پیشرفت عمرانی و افق‌های پیش‌رو به منظور بهره‌برداری فرهنگی، مذهبی و همچنین فعالیت‌های فعلی شهرداری شیراز در اربعین حسینی امسال توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعید معصومی، امسال دهمین سالی است که موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز در مرز شلمچه به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

بنابراین گزارش، شهرداری شیراز بر اساس مصوبه ستاد اربعین کشوری و تشکیل ستاد اربعین در استان فارس، معین خدمت‌رسانی در مرز شلمچه است و علاوه بر اسکان موقتی زوار، در حوزه‌های پسماند، خدمات حمل‌ونقل و خدمات آتش‌نشانی در این مرز نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما