شناسهٔ خبر: 40934107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار مازندران:

رونق تولید خط قرمز است/ ایجاد آزادراه در غرب مازندران

عباس آباد- استاندار مازندران رفع موانع تولید و رونق کارخانه ها را خط قرمز در سال جهش تولید عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری غرب استان که در مجتمع قو کلارآباد برگزار شد، حذف موانع بروکراسی اداری و رفع موانع فراروی رونق واحدهای تولیدی در استان جزو خط قرمز دانست و خواستار تلاش مسئولان در این بخش شد.

وی با بیان اینکه بخشی نگری مانع توسعه و پیشرفت استان می شود، افزایش همدلی و انسجام در استان را ضروری دانست و گفت: اختلاف بین مسئولان در شرایط سخت کنونی به ضرر مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها خواستار پیشگیری از گران فروشی و افزایش بی رویه قیمت ها با تشدید نظارت ها بر بازار شد و گفت: بخش خصوصی نیز در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند تقویت و حمایت است.

استاندار مازندران تدوین ۳۰ ماموریت جدید حوزه اقتصادی برای فرمانداران را راز جمله برنامه های جدیدی ابلاغی برشمرد و گفت: عملکرد فرمانداران براساس انجام این ماموریت ها ارزیابی می شود.

مهدی رازجوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تغییر کاربری اراضی را از مهمترین مشکلات فراروی برشمرد و گفت: اقتصاد مبتنی بر کشاورزی استان باید حفظ شود و نباید اراضی تخریب و ساخت و ساز شود.

وی بازنگری طرح های هادی روستاها را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: طرح هادی پنج روستا در دست بازنگری است.

رازجویان چهاربانده شدن راه های ارتباطی استان به پایتخت را از دیگر برنامه بیان کرد و گفت: کمربندی هچیرود - تنکابن در غرب استان نیز به آزادراه تبدیل می شود.

نظر شما