شناسهٔ خبر: 40933716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

فرماندار ویژه تنکابن:

زیرسازی پروژه راه الموت انجام شد/ راه اندازی اتاق بازرگانی در غرب مازندران

تنکابن- فرماندار ویژه تنکابن از زیرسازی و اسفالت پروژه راه تنکابن - الموت قزوین خبر داد و آن را در رفع مشکلات ترافیکی موثر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیر حسینی جو ظهر پنج شنبه در شورای اداری غرب استان در سالن اجتماعی مجتمع قو کلارآباد با اظهار اینکه پروژه راه تنکابن - الموت از طرح های محوری و اساسی در حوزه راهسازی است، از انجام زیرسازی آسفالت این پروژه خبر داد.

وی همچنین طولانی شدن ساخت بیمارستان فوق تخصصی تنکابن را از جمله دغدغه ها بیان کرد وگفت: ساخت این پروژه پس از هفت سال دارای ۷۰ درصد رشد فیزیکی است و باید نسبت به تکمیل آن تسریع شود.

وی ضرورت تسریع در تکمیل کارخانه کمپوست تنکابن را الزامی دانست و گفت: با تکمیل این طرح، بحران زباله در منطقه مدیریت می شود.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه شعبه نمایشگاه بین المللی و اتاق بازرگانی در غرب استان تشکیل می شود، افزود: اجرای این طرح ها در فع مشکلات تجاری و اقتصادی بازرگانان موثر است.

وی با بیان اینکه ۹ کارخانه رد تنکابن و عباس آباد در تملک بانک ها قرار دارد، اظهار داشت: امسال این واحدها از تملک بانک خارج و وارد چرخه تولید می شوند.

وی همچنین از بررسی پرونده ۱۵ واحد تولیدی غرب استان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

نظر شما