شناسهٔ خبر: 4092511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون شهردار تهران: شناسایی نخبگان محلات برای مشارکت در عرصه مدیریت شهری دستاورد اصلی انتخابات شورایاری ها است

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: برگزاری انتخابات شورایاری ها موجب شناسایی نخبگان محلات و بهره مندی از قابلیت ها و توانمندی های این قشر در عرصه مدیریت شهری با هدف خدمت رسانی بهینه به شهروندان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم امرودی روز جمعه با حضور در هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات تهران در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت مردم در عرصه های مدیریتی و کاهش تصدی گری دولت یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بخشی از تصدی گری دولت در عرصه اجتماعی به مردم واگذار شد، اظهار کرد: فعالیت شورایاری های محلات در شهر تهران زمینه مناسب برای استفاده از قابلیت ها و توانمندی های محلی در راستای بهبود روند مدیریت شهری را به خوبی فراهم کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران اظهار کرد: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به منزله دخالت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خویش و کشور است چراکه مردم با شرکت در انتخابات به صورت مستقیم در اداره امور کشور ایفای نقش می کنند.

امرودی گفت: دراین میان برگزاری انتخابات شورایاری های محلات نیز به منزله سپردن مدیریت محلی شهر به شهروندان و مشارکت مستقیم و آگاهانه مردم در اداره شهر است.

چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران صبح امروز(جمعه) به صورت همزمان در سطح 354 محله شهر تهران آغاز شد.

با برگزاری این دوره از انتخابات سه هزار و 540 نفر به عنوان اعضای شورایاری های محلات شهر تهران انتخاب می شوند.

تهرام /7561/7247/ 1625

نظر شما