شناسهٔ خبر: 4092017 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رای‌گیری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران آغاز شد

نسیم

این رای‌گیری از ساعت ۹ صبح با پیامی از سوی مرتضی طلایی، رئیس ستاد انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران در ۱۸۰۰ پایگاه از ۳۵۴ محله پایتخت آغاز شد

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، مرتضی طلایی در پیام آغاز انتخابات، با اشاره به اهمیت برگزاری این انتخابات، آن را برگ زرین دیگری در کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: دنیا باید این انتخابات را ببیند که جمهوری اسلامی برای مشارکت مردم در مدیریت محلات شهر تهران هم به آرای شهروندانش توجه می کند. 
 رئیس ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران با اشاره به آغاز رای گیری از ساعت 9 صبح یادآور شد: این انتخابات به طور همزمان در 1800 شعبه اخذ رای در 354 محله شهر تهران برگزار می شود. به طور میانگین هر محله 5 شعبه برای رای گیری مردمی دارد. هر محله به طور میانگین 30 کاندیدا دارد که مردم شهر تهران باید 7 عضو اصلی شورایاری محله خود را انتخاب کنند. 
 طلایی افزود: این وعده را هم به مردم می دهیم که تا 12 ساعت بعد از اتمام زمان رای گیری، نتایج این انتخابات را اعلام خواهیم کرد.  
مرتضی طلایی در رابطه با شرایط رای دهندگان گفت: همراه داشتن شناسنامه برای شهروندانی که می خواهند رای بدهند به علت ممهور شدن به مهر انتخابات الزامی است؛ همچنین رای دهندگان حداقل باید 18 سال سن داشته باشند. البته توصیه می کنیم مردم شهر تهران کارت ملی خود را هم همراه داشته باشند و در صورت امکان، حتما در محله خود رای خود را به صندوق ها بیندازند. 
 در پایان لازم به ذکر است 1800 شعبه اخذ رای در 22 منطقه شهر تهران میزبان شهروندان پایتخت هستند تا برای حضور در انتخابات محلات شهر تهران حضور داشته باشند.

نظر شما