شناسهٔ خبر: 40893488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس تشریح کرد

جزئیات بررسی پرونده اعتبارنامه تاجگردون در مجلس

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس به تشریح نتیجه بررسی پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در جلسات کمیته پنج نفره این کمیسیون پرداخت.

صاحب‌خبر -

حجت اله فیروزی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نتایج آخرین بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته پنج نفره تشکیل شده در کمیسیون تحقیق بر روی پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم، گفت: دوشنبه دوم تیرماه این کمیته جلسات کارشناسانه‌ای پیرامون بررسی موضوع اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون برگزار کرد که از ساعت 9 صبح تا ساعت 17:30 بعدازظهر به طول انجامید.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جلسات با حضور نمایندگانی از مجموعه‌های نظارتی و امنیتی برگزار شد که احساس می‌کردیم در موضوع این پرونده می‌توانند در جهت شفاف‌سازی برخی موضوعاتی که محل شبهه، ابهامات و اعتراضاتی بود به ما کمک کنند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در این جلسات تمامی مواردی که مورد توجه معترضین بود، بررسی شد و امیدواریم که بتوانیم در جلسه آتی کمیسیون تحقیق که سه شنبه (سوم تیر) با حضور کلیه اعضای آن برگزار می‌شود، گزارش این کمیته را ارائه دهیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم و نتیجه را برای ارائه در صحن تقدیم هیات رییسه کنیم.

کدام دستگاه‌ها در جلسات کمیته بررسی پرونده اعتبارنامه تاجگردون حضور داشتند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در پاسخ به این پرسش که آیا این کمیته  با وزارت اطلاعات و شورای نگهبان نیز جلسه‌ای داشته است، یادآور شد: ما با وزارت اطلاعات و برخی نهادهای امنیتی جلساتی داشتیم و با شورای نگهبان نیز مکاتباتی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اطلاعات در این زمینه کامل شده و باید بر اساس تقسیم‌بندی وظایف بین اعضای این کمیته به یک جمع‌بندی برسیم تا نتیجه را به صورت مکتوب در جلسه کمیسیون تحقیق ارائه دهیم./

پایان پیام

نظر شما